Skrivet av: JMB | november 2, 2009

Avslut och nya utmaningar

Co-op perioden är slut, vilket jag nämnt tidigare. Nu har jag precis mejlat iväg min rapport till min handledare på ABB för godkännande och förhoppningsvis kan jag skicka den vidare till min koordinator på högskolan utan större problem. Att rapporten är klar signalerar ett avslut av den här perioden av min utbildning – nu är det bara ett års studier och examensarbete kvar.

Ett avslut kan ju inte riktigt vara ett utan att något nytt står redo att ta över… eller? Om en vecka börjar andra läsperioden för höstterminen och kurser i elmaskiner, flerdimensionell analys och engelska. Inte bara det, programrådet har ett nytt möte i slutet av denna månad (november) och redan nästa vecka, på fredag, tar jag mig an mitt första arbete som studentambassadör.

Varje början har ett slut… och vid varje slut finns en ny början.

Italy 017


Lämna en kommentar

Kategorier