Skrivet av: JMB | juli 19, 2010

Veckodag

Igår var sista dagen på ”semestern”. Idag var således första dagen tillbaka på arbetet. Jag trodde att jag skulle kunna sätta mig in i rapportskrivningen någorlunda snabbt, men det var segare än jag trodde. Något saknades. Drivet, ja, det som också går synonymt med motivation. Varför? Frågar jag mig själv.

Svaret är nog att jag på ett sätt ännu inte lagt semestern bakom mig. Den tar inte slut ”på riktigt” förrän på onsdag. Först då kan jag ägna mig helhjärtat åt arbetet på kontoret.

Responses

  1. Jobbigt!


Kommentera

Kategorier

