Skrivet av: JMB | maj 23, 2010

Sommar

Sommaren är här. Det märks i luften. Jag har fyra tentor kvar sedan bär det av med tåg uppåt Dalarna till. Det ska bli riktigt spännande arbete i sommar och i höst… men jag kan inte undgå att vara lite nervös, samtidigt tvivlar inte sambon en enda sekund på att jag kommer ‘leverera’ projektarbetet på ett alldeles utmärkt sätt. Man kan ju hoppas att han har rätt.

Jag skulle gärna berättat vad arbetet handlar om, tyvärr väljer jag att avstå fram tills dess att jag vet mer exakt vad jag får lov att säga. Men på ABB HVDC blir det i alla fall… Jag tror jag börjar gilla Dalarna mer och mer…

Kommentera

Kategorier

