Skrivet av: JMB | mars 28, 2010

LP4

Imorgon börjar läsperiod 4. En ny läsperiod med nya kurser – åtminstone de som hör till programmet. Det är också sista läsperioden för de som läser utan co-op. Nu när utbildningen faktiskt börjar dra mot sitt slut så har jag börjat fundera på om man ska ta initiativet att skicka ut ett mass-mejl till alla i årskursen 07 för att försöka få en insamling av åsikter kring utbildningen. Är inte helt säker på om det kommer att bli av dock, vi får se.

Schemat för den här perioden ser bra ut. För det mesta ligger allt på förmiddagar, härligt. Inte för att jag har något emot att ha föreläsningar på eftermiddagen, men jag måste erkänna att jag är en ”morgon”-människa. Jag känner mig definitivt mer klipsk före lunch än efter. Är du en morgon-, kväll- eller kanske till och med natt-människa?

Kommentera

Kategorier

