Skrivet av: JMB | mars 15, 2010

Opponering

Tillbaka i Sverige. Egentligen hade jag planerat att ta mig in till högskolan redan på förmiddagen, men stapplar man av bussen vid Trollhättans resecentrum söndag midnatt efter två timmars flyg och en halvtimmes bussresa i en överfull flygbuss så… då kan jag väl få unna mig en timma eller två (?).

Idag är det opponering och presentation av projektarbetet i Industriella elanläggningar. Hade det varit förra året så skulle jag nog känna mig nervös.. men efter att ha stått och föreläst i Italien i tre veckor så kommer det nog inte vara några problem (!).

Till sist har jag äntligen fått tummen ur och ordnat med körkortsutbildning. I sommar skall jag befinna mig i Ludvika för förstudie inför examensarbetet till hösten och kommer att ta en intensivutbildning medans jag är där. Fick mejl från chefen idag och det är inga problem att jag tar två veckor i Juli till detta. Uppenbarligen kan dem till och med boka proven i förväg så kanske har man ett körkort i slutet av sommaren? Man vet aldrig..

Kommentera

Kategorier

