Skrivet av: JMB | oktober 19, 2009

Co-op | Slutspurten

Nu är det två veckor kvar – 10 arbetsdagar. Den 30:e oktober tar jag mina erfarenheter och lämnar kontoret i Ludvika för att i november närvara vid föreläsningar i Trollhättan (igen). Imorgon (tisdag) kommer högskolans koordinatorer för co-op upp hit, Lars-Gunnar Johansson kommer till min arbetsplats och Kristina Sandström till min kollega på maskinutbildningen på Transformers.

Det har varit framskjutningar på mötet ett antal gånger och nu trodde jag att det blev rätt (!). Men icke! Samma dag, imorgon, har jag ett planerat möte med avdelningschefen för huvudkretsberäkningar och simuleringar angående eventuellt examensarbete nästa höst (kanske även sommarjobb?). Även detta möte har blivit framskjutet ett antal gånger. Trots min planering så ligger alltså mötet med avdelningschefen mellan 14.00 – 15.00 (1 timme) medan mötet med co-op koordinatorn och min chef den här perioden ligger ”på eftermiddagen”. Något diffust, jag vet. Så nu hoppas jag på att jag kan slinka iväg den timmen på eftermiddagen för jag vill inte skjuta upp det en gång till!

Wish me luck.

j0437641

Kommentera

Kategorier

